Monday, 26 December 2011

Hilanggggg !!!!!

Assalamualaikum kalian... amcam hri nie,shat nda ? hari nih haniey ta taw nak wt ape kt skolah mummy haniey...so,haniey on9 lhaa..bkak tagged,twitter,pesbuk,blog dll...huhu

Haniey nk cite skit tntg tajuk di ats ! Ekceli,tajuk di atas ada kne mgna dgn haniey ! Eh,jgn salah pham.,haniey bukan kehilangn kawan...but.....BEG DUIT haniey hilaang ... wwuuuuuaaaa..
dah sminggu hilang..penatt suda haniey mau cari satu rumah..

haniey pasti2 sgt2 beg duit haniey hilang dalam rumah !
Ape yg haniey ingt dalam tu ada duit rm50 - 3keping...rm10 - 4keping..pstuh,duit singit2 byk la..haniey ingt dgn duit tu,haniey nk bayar yuran untuk sekola sesi 2012...kalau ta cukup,baru haniey mintakk kt mummy haniey ;-) Tapi,angan2 tu mcm kena dibatalkan jer........:'(

Haniey ta kisahh sgt la kalau x jumpa,..tp,yg penting dalam tu adlah IC ! abah haniey kata,kalau tak jumpa jugak,buat report jer. Then,blh buat IC baru....Alaa,.nie yg lecehh nih ! bukan apa,gambar kt ic tu dh CHOMELL da ! kalau buat IC baru,kompem gmbr BUROK ! org tuh dh la ta reti ambk gambar....gmbr org putih2,d jadikn pucatt...waduuhh..


k lhaa kawan2..haniey nk selesaikn masalah haniey scpat mungkin..
D0akn haniey yerr kawan2 spya dpt jumpa..
Salam sayang dari haniey buat kalian semua....

3 comments:

  1. MAMA ! doakn haniey ea jumpa beg duit haniey...

    ReplyDelete
  2. okeyh acu.. smoga acu jmpe dmpt acu.. amiiin

    ReplyDelete