Monday, 26 December 2011

Hye kawan2..opss...terlebih dahulu, ASSALAMUALAIKUM....
N3 kali nih haniey nk cite pasall kak yanie... Mmg haniey saje ta nk lex tajuk...
Ekceli,haniey dah anggap kak yanie nie macam kkak kndung haniey sendiri....
1 hari tu,abah kak yanie masuk hspitll..haniey sedih sgt2..ta twu la sbb apa..Tp,alhamdullilah dh keluar wad..

Masa hri sbtu hri tu ,haniey ad msg gn kak yanie..dye kata,abh dye msuk hsptall lgii... Ya Allah kau sembuhkan lah penyakit abh kak yaniey.... Byk dugaan yg kak yanie kne tempuh thun nih..mudah2 an kak yanie tabah !

#hanieysygakak#
wsalam....

Hilanggggg !!!!!

Assalamualaikum kalian... amcam hri nie,shat nda ? hari nih haniey ta taw nak wt ape kt skolah mummy haniey...so,haniey on9 lhaa..bkak tagged,twitter,pesbuk,blog dll...huhu

Haniey nk cite skit tntg tajuk di ats ! Ekceli,tajuk di atas ada kne mgna dgn haniey ! Eh,jgn salah pham.,haniey bukan kehilangn kawan...but.....BEG DUIT haniey hilaang ... wwuuuuuaaaa..
dah sminggu hilang..penatt suda haniey mau cari satu rumah..

haniey pasti2 sgt2 beg duit haniey hilang dalam rumah !
Ape yg haniey ingt dalam tu ada duit rm50 - 3keping...rm10 - 4keping..pstuh,duit singit2 byk la..haniey ingt dgn duit tu,haniey nk bayar yuran untuk sekola sesi 2012...kalau ta cukup,baru haniey mintakk kt mummy haniey ;-) Tapi,angan2 tu mcm kena dibatalkan jer........:'(

Haniey ta kisahh sgt la kalau x jumpa,..tp,yg penting dalam tu adlah IC ! abah haniey kata,kalau tak jumpa jugak,buat report jer. Then,blh buat IC baru....Alaa,.nie yg lecehh nih ! bukan apa,gambar kt ic tu dh CHOMELL da ! kalau buat IC baru,kompem gmbr BUROK ! org tuh dh la ta reti ambk gambar....gmbr org putih2,d jadikn pucatt...waduuhh..


k lhaa kawan2..haniey nk selesaikn masalah haniey scpat mungkin..
D0akn haniey yerr kawan2 spya dpt jumpa..
Salam sayang dari haniey buat kalian semua....

Tuesday, 20 December 2011

De ' Tat

Assalamualaikum......hye kawan-kawan !
Macam mana hari ni ? Hurm,maksud haniey,sihat ke taa ? 
Kalau taa,cepatt II makan ubat..bukan ape,taowt melarat nanti..kn susah ! Kalauu dah tau takowt nk jumpa DR,siimpan la ubat kt umah byk II..
Sbnarnya hari ni,haniey nk cite pasal DE TAT !! 
Whattsss???? kuih tat ?
Hey ! bukaan kuih tat la syg......tapi DE' TAT a.k.a the t0p active teenagers #oppss...betul ke eh haniey eja?#hantamm saja larh,..

Gr0up ni ader 6 orang :-

1) Nur Syafiqah  - Angah
2) Aiman Nabilah  - Alang
3) Nur Diyana Ayuni - Acik
4) Afiqah Liyana - Afiq
5) Hannani - Eby (haniey)
6) Norahmah - Bie

De'tat nih wujud pada 10 OKTOBER 2010..

Jika di antara kami semua ada masalh,kami akn b'bincang..ta p0wn akn cite pada yg lebih tua dri kami b'6..then,dye yang akn gtau kt ahli yg lain.... Eby rindu korng ! Sorii kalau selama nie eby ada buat salah gn angah,alang,acik,fiq & bie.. Terima kasih sebab sudi kawan dgn eby ! Eby tawu mgkn eby bnyk buat salah gn de'tat......Stiap manusia pasti ada mlkukan ksilpn kn2?? Eby tringin nk de'tat jadi macam dulu...

For angah : Thanks sgt2 sebab sudi dengar kisah duka & ceria eby dalam kelass......
For alang : Eby mintak maaf sangat2 kt alang,kalau selama ni eby byk brahsia dgn alang...maafkn eby ;'(
For acik : Eby tak kn lupa saat2 kita keluar sama2 pergi perpustakaan awam tuh ! best sgt....
For fiq : Thnks fiq 4 everthing....forgive me k...
For bie : Thnks b sbb sudi ada di smping eby selalu...selalu kongsi mslah sama2..eby xkn lupakan jasa baik b..



Eby syg korng ketat-ketat..... kLau dah pindah sekolah nnti,jgn lupakn eby ek ! Sorry for evrythings.. Muuuuuaaahhhhhhhh........................love u all...

Saturday, 3 December 2011

Naek bel0n !! Yihaa

aSsalamualaikum warahmatullahiwabarakatuhh....Apa perasaan anda...anda..dan anda sekalian.. happy ? sad? excited ? dunno ? okeayh ! what ever lhaa apa perasaan anda semua skrg..Apa yang haniey tahu,skrg haniey BERperasaan happy!!! 
WHY??
because haniey sekarang ada di kuching,sarawak ! Ehem..ehem..
Haniey bukan pergi bercuti ! tapii haniey balek kmpung mummy haniey..actually,mummy haniey orang sarawak ! so,untung lhaa haniey dapat balek kampung mummy haniey.ahaks..sebenarnye bukan kmpung p0wn,tapi BANDAR ! sbb "kmpg" mummy haniey betul2 terletak dalam kawasan BANDAR KUCHING ;-)
Klau kwan2 nak tahu,haniey lahir di h0spital besar taiping jer...Abang & kakak2 haniey lahir di sarawak...hurm,.ta kisah la lahir kt mana p0wn..yg penting ........
Haniey bersyukur dapat b'nyawa di bumi yg indah nian ini..huhu
Sah..sah lhaa haniey pergi sarawak naek bel0n ! a.k.a kapal terbang ! 
Haniey pergi sini 1disember2011...dan akan pulang ke kamunting,perak pada 11disember2011..
Oteyh lhaa...haniey sgt gumbirra sampaii ta tahu nak tuliis apa..hahaha! 
Oke-oke...
wasalam...sayang anda semua..muaahhahahah

k0REaa....^,^

Assalamualaikum,.selamat malam semua ! Apa khabar ? sihatt ? Apa?????? ta sihat !! cepatttt mkn ubt..jgn jadi mcm haniey pagi tadi,. Pagi tadi haniey flu skit, lagip0wn semlm haniey kena hujan . ( tu lhaa..sape sruh jalan2 cari pasall masa hujan kn2?)berani buat berani tanggung lhaa ;-)
Oke..hari niey haniey nak cite pasal korea....
Aaaaappppaaaa??? koreaaaaaa??
Eh2,jgn terkejut beruk sangat ! kena serangan jantung nnaty..hik hik hik
Sbnarnye haniey dah kena VIRUS dari kakak2 haniey.bkn virus yg berbahaya pun,.just virus korea ! actually,kkak haniey minat tgk cerita korea + vide0 lagu2 korea..kawan2 nk tahu x....?
TA NAK TWU PUN TAPE ! ADER HANIEY KESAAHH KE ????
haniey just minat video lagu korea...tu p0wn haniey hanya minatt 2PM..
dalam 2pm,haniey paling minat HWANG CHANSUNG ! Beliau seorg yg "gagah perkasa" ihiks.. lagi satu,beliau seorg yg KUAT...haniey prnh tgk beliau agkt org..2PM memang bestt !!!!
hANiey ta minat cerita2 korea sbb..............
sbbb ???
sebab cerita korea semua lembab2 mcm siput sedut..huhu..
kalau haniey tengok,kompem haniey tido depan tv..ta pun depan letop ksygn haniey nie..hahax
Oke,org kedua yang haniey minat dalam 2PM ialah............................
TAECYEON ! (Eh,.betul ke haniey eja nama beliau eh ?? .mintak2 la betul....kalau tak,buat malu jer sbb haniey mmg minat jgk dkt beliau!
Haniey minat beliau sbb "gigi penuh" hehe
Klau beliau senyum or ketawa mesti smua giginya haniey nampak (tipu jer..x nmpk smua..tp,ada la dlm 75% )
Next,haniey minat JUN HO ! hehe..haniey minat sangatt dengan "rambut merah" beliau..klau beliau b'rmbut merah,nmpk smart lhaa.......muaaahhhhahaha
 Senang cerita,haniey minat lhaa semua ahlli kumpulan 2PM !!!!
Urmm,,haniey pown dah x tahu nk tulis apa lagi untuk N3 kali nie..kalau haniey ta 0n9,mesti byk yg haniey nk p0st kt blog nie...bila dah on9 habukk pun tarak ! smpii blurr...ta twu nk tulis apa..
k lhaa..len kali haniey p0st new story..ta laratt dah nk on9..huhu
sekian,wassalam ;-)
p/s :- jaga diri baik2 tau.....

Friday, 25 November 2011

Cutii ... ???

Assalamualaikum,......
Pakab0 smuanyer ? sihatt ? Klau ader yg ta sihhat tu, haniey sarankn k0rng 
pergilah dating gn doktor kt h0spital or klinik2 yg berdekatan. Hikhik..
Kalau ader yg tak0wt nk dating gn d0ktor tu,.makan la ubat..jgn biakn sakit..
Nnti bertambah sakit...
Tp,hnaiey tawu ! Korang smua msty sihat kn2 ? Klau ta,ta kn korng bace ape yg haniey membebel sorg2 kt sini..

Sbnarnye,.haniey nk cite ape yg haniey buat selama bermulnye cuti persekolahan
sesi 2011 ! 
Hari ketiga cuti,haniey ikut mummy haniey pergi sekolah (0ppsss...bukan mgajar p0wn,but kne jaga sekolah..tak0wt sekolah yg kerass tu akn berlari..hehe).. Sbnrnye,haniey p0wn tpksa amik kptsn utk ikut....
 sbb ???
oke,. sebabnye haniey nak siapkn kerja ksygn kakak haniey...
Haniey just t0long beliau...lgpn,senang jer kerja tu..cari mklumat-copy-past bnde yg penting...
Sbb tuu jgk haniey dgn rela hati t0long beliau....Bukan aper,sbnrnye haniey nk mintk beliau belikn novel nnti..hehe ( Niat salah nie !! )
Nak buatt benda alah tu p0wn,kena ader m0od..klau mo0d p0wn tarak! maka,x buatt la kje tu...
Hari ke4 cutii,haniey still ikut mummy haniey....nk wt cmner.. Haniey x ma0 biakn mummy hniey tu drive sorg2 pagi2 buta ! Lgpn,kn gh cutii sek0la..ta salah kn klau haniey ikut...
Klau mcm2 hari biase (belum cuti sekola) haniey ta ikot la...ta kn haniey nk ikot jgk ! haniey sndri p0wn kne pegi skola jgk ! huhu
 Hari ke5,haniey ikot jugak ! ish3....ap0 la nk jdii..cm ta retii d0k umah jer kn ?
Pagi2 tu,haniey tpksa dgr mummy haniey membebel psl kerja HEM..ader la jgk sejam lebih haniey dgr..klau boleh.nk jer haniey mgmuk same ! sbb,"apsal ketegakk sgt" hurm,.haniey p0wn p0ning kpala pkior hal nie..bukan ape,ta salahh kn klau b'tndak mngikut arahan ?? Lgpn haniey ta ma0 tknan drh mummy haniey tu naik mndadak ! 
Sabarr jerr lhaa..ppfffttt !! 
Oke lhaa...drpd haniey mgmuk ta tntu pasall...baek haniey diamkn jer..
Smpii sini saje haniey mmbebel kli nie...Laen kli haniey smbung lagyi okeyh ! Lap u.;-)

Thursday, 3 November 2011

untung lerr....

Hye semua ! harii nie kawan haniey iaitu cik maria dah bnyk sgt t0long haniey utk bl0g nie...thnx a lot cik maria<3

Drpd puk0l 9.50 ~ 10.50pm hnya buat mntang tuh jer.... punye lhaa lame ambk mase,padhal senang jer sbnrnye .. kn cik maria ?? ihiks...

Haa !!! nie lhaa tuan dye...amacm?? hehe (soe yer cik maria .. c0z amik gmbr anda snyap2 )

Hurm,..klau x mlm nie ad 2 sesi nk bljar gn dye..tp,cm terpakse dibatalkan jer..sbb x de mo0d nk on9..sdgkn tghari tdi beria-ria ajk dye on9..janji nk tido same2 puk0i 2pagi (rumah masing-masing) ;-) . Tapi,bile mood dah ta der,ta boleh nk kata aper lhaa...

Dont't worry yer miss....es0k-esok lhaa kita belajar lagii..lgpn kn free...ahaks..

Esok kita wt tajuk ________________ hnya u & me yg tahu..

Oke lhaa....laen kali haniey merapu lagy...no idea lhaa ;-(

Saturday, 29 October 2011

My L0vely Friends in Sriku.....

Haii si chomell ;-)) hari nie haniey nk cite pasal bff haniey mase sekolah rendah (Sk Sri Kurau,Batu Kurau)...

Nie bff haniey yang per-1 :-
Nama beliau Fatin Nabilah..Anak cikgu Mohd Aminuddin..tp,haniey selalu panggil beliau dengan panggilan "itik". Haniey p0wn tak twu,cm mne b0le t'lekat name tuh ! Haniey sygs sama beliau <3

Walaupun kmy berjauhan,haniey ttap text dengan beliau...kalau kmy ader any pr0blems,kmy ttap share bersama !! Haniey hrap sgt-sgt supaya beliau tidak melupakn haniey di sini..

Ehem-ehem.....nie plak bff haniey yg ke-2 (t'akhr) :-
Yang nie plak name beliau Siti Nur Arifa...yang nie anak pakcik Abdul Rahman (kjap ! bet0l ke eh??)
Beliau p0wn ada name samaran.....iaitu "katak"..hehehe

Wlaupn haniey da 3 ta0n tak jumpe beliau,beliau tetap text haniey,,..setiap bulan pasti beliau ader sent msg dkt haniey...t'haru haniey sbb beliau sudi msg gn haniey walaupun dh lme x jumpe..kn katak??? =,=

#hanieysygkorangsgtsgt#

Saturday, 22 October 2011

A day in rumah cik bas *__^

Hii semua ! Hari nie haniey nak story-story skit. Ahad lpas (16/10) haniey buat piza dengan kawan-kawan haniey ;-) . Kmy buat sbb saja-saja nak buat PIZZA ! Yummy-yummy., Sdap kmy buat wlpn ta sbjikk mcm pizza hut




Tapi,haniey dgn kwan-kwan bukan buat piza jer,.kami masak jugak untuk lunch ! wlpn,ta sbrapa,knyng jugak ! da mcm ular sawa jer...




Sedappp ta?? Hurm,mybe mngu depan haniey dengan kawan-kawan nak try buat ****** plak..agak2 jadi ta ?? kita tungu dan lihat jer la

Friday, 23 September 2011

PMR ar0und the c0rner !

fulawehh....11 hari lagi da nk pmr...da bsdia ke aku nie ? byk maen lagi ad ler..target 9'A.. bukan senang nak dpt 9A..susa kot !! pape pun aku akan try yg terbaek ! slma 3 thun aku bljar,nk jugak tgk apa yang aku dpt selama belajar nie......tahun depan nak amik thanawi ! so,mybe tahun depan kne bnyk mghafal 0__o

 "Ya Allah,terangilah hati hambamu ini...permudahkan lah segala urusan hambamu ini..kau lagi maha mengetahui dari segala-galanya"

"abah,mak doakan anakanda mu ini semoga memperolehi keputusan yang cemerlang dalam PMR"

"abang,kakak2 ku, doakan adik kmu ini supaya menjawab soalan dalam keadaan yang tenang"

"guru - guru : terima kasih kerana selama ni telah mengajar kami semua....mudah - mudahan anak2 murid mu akan memberi keputusan yang cemerlang buat kalian semua "

~.....amin.....~

Sunday, 18 September 2011

Cer!ta H!ndustan......

Apa yg aada dengan cite hindustan??? hurm,.lagu - lagu hindustan best ! ^__^,. biarlah klau ada org nk dengki ke apa ke....korng punya pasal larhhh..;-) .....
mesti kakak saya akn sakit perut bila dengar lagu - lagu ni....hahahha

*sbnrnye,da x twu nk tulis apa...0__o *

Friday, 26 August 2011

H0mew0rkk ??

Hurm,.cutii da bermulaa,. so,ckgu2 ap lgy,bgii 0mwek lerr ^__^..tp tpe,nanii ske buat ! =,=

msty ad sbb why ckgu2 bgi omwek....sbbnyer adlh.....(pkir la sndri)...so,kpda dri sndri,jgn mleh nk wt yer...wlpn,1st raya mmg da kne wt.tp,saba jer la..sbb PMR around the corner..omwek yg ader : b.arab,sejarah,ge0grafi,khb n others..

Saturday, 20 August 2011

MeNuGgu KpUlGn KamU WhAi KakaK !!!

Ta sabar nk tngu kmu balek ! bpe arii jer lgii..ini b'mkna ta lme lgi bole buli kamu..hihihi..bsiap sdia larhh ;-)

PeNgAlAmAn slEps KeLaS tMbHn !

klas abiz k0l 12.50tgh..lpas tu rehat,.ta twu nk wt pe..law nk mkn bkn bole p0wn coz bln puasa...so,aQ gn sab naek bsikal pegi r0nda2 kt kwsn kmpg...bsikl ad 2 jer..sbb tu 2 0rg minah 2 (iman n hnisah) ta pegi...lgypn,mleh nk bwk diorg skli..hee ! aQ p0wn bgi kbnrn kt di0rg tuk tgk hndustan..ish3! ap0 nk jdii nie ? tgk hndustan? tp,mmg best p0wn hndstn ptg td..ahaks. s0,aQ gn sab p0wn memulakn opersi iaitu jln2 cri psal !! byk "perfium"yg kmy jmpe..hehehe..

Wednesday, 17 August 2011

10 Sebab Mengapa Islam Mengharamkan Rokok...



Rokok menjejaskan akal (mental)
Rokok membahayakan kesihatan fizikal
Rokok membahayakan keselamatan diri dan orang lain
Rokok membahayakan keturunan
Perokok mengganggu orang lain
Rokok menimbulkan akhlak buruk
Rokok mensia-siakan waktu hidup
Rokok bercanggah dengan maruah Islam
Rokok membazirkan harta (wang)
Rokok mengandungi dadah (nikotin dan arak)

Tuesday, 16 August 2011

PERLUKAHH ???

menitis air mataku
hilangnya sahabat sejati
yang riang dikau ku merindu
persahabatan abadi

setiap detik teringatkan dikau
walaupun kau pergi membawa diri
kasih sayang kita tidak terjangkau
ditemukan impian yang murni

perlukah daku ditinggalkan
perlukah engkau melupakanku
perlukah ada rasa kesangsian
perlukah ada rasa rindu

KeLeBiHaN 10 mAlAm tErAkHiR rAmAdHaN

Antara kelebihan malam 10 terakhir Ramadan adalah;

~ Nabi Muhammad saw memperbanyakkan ibadat pada malam 10 terakhir Ramadan melebihi malam sebelumnya. Saidatina Aisyah berkata maksudnya;
“Rasulullah apabila masuk malam 10 terakhir Ramadan, Baginda menghidupkan malam (dengan ibadat), mengejutkan keluarganya (bangun beribadat), bersungguh-sungguh (dalam beribadat) dan uzlah (mengasingkan diri) daripada isteri-isterinya.” (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)

~ Pada malam 10 terakhir ada satu malam yang dinamakan Lailatul Qadar (malam yang mempunyai berkat dan keistimewaan yang banyak).Pada malam inilah diturunkan al-Quran seperti firman Allah bermaksud:
“Sesungguhnya Kami menurunkannya (al-Quran) pada Lailatul Qadar” (Surah al-Qadar, ayat 1)

Ibn Abbas berkata : “Allah menurunkan al-Quran sekali gus dari Al-Luh Al-Mahfur ke Bait al-E'zzah yang terletak di langit dunia. Kemudian ia diturunkan secara berperingkat-peringkat kepada Rasulullah selama 25 tahun.

~ Lailatul Qadar disifatkan lebih baik daripada 1,000 bulan. Perkara ini seperti firman Allah bermaksud : “Lailatul Qadar lebih baik daripada seribu bulan.” (Surah al-Qadar, ayat 3)

~ Malam ini juga disifatkan sebagai malam berkat, firman Allah bermaksud: “Sesungguhnya Kami turunkannya (al-Quran) pada malam yang diberkati.” (Surah al-Dukhan, ayat 3)

~ Pada malam ini juga turunnya malaikat. Malaikat turun bersama-sama berkat dan rahmat Allah yang dikhaskan untuk malam ini.

~ Ditetapkan umur, rezeki dan ajal manusia. Firman Allah bermaksud : “Pada malam itu (Lailatul Qadar) dijelaskan segala urusan yang penuh hikmah.” (Surah al-Dukhan, ayat 4). Maksud ‘urusan yang penuh hikmah’ adalah pada malam itu Allah menentukan umur, rezeki dan ajal manusia.

~ Allah mengampunkan hamba-Nya yang menghidupkan malam itu dengan penuh rasa keimanan dan pengharapan.

Bilakah Lailatul Qadar? Nabi Muhammad bersabda bermaksud: “Carilah Lailatul Qadar pada malam 10 terakhir Ramadan.” (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim). Rasulullah bersabda lagi bermaksud: “Carilah Lailatul Qadar pada malam ganjil pada 10 malam terakhir.” (Hadis riwayat Bukhari). Imam Nawawi berpendapat bahawa memandangkan hadis yang menceritakan mengenai Lailatul Qadar berselisih pada waktunya, maka ini menunjukkan bahawa malam itu berpindah-pindah pada setiap tahun. Dalam sebuah hadis riwayat at-Tirmizi, Ahmad dan Ibn Majah bahawa Aisyah bertanya kepada Rasulullah: “Wahai Rasulullah, sekiranya aku berada pada Lailatul Qadar, apa yang aku perlu buat? Baginda menjawab: katakanlah (maksudnya) : “Ya Allah, sesungguhnya engkau Tuhan Yang Maha Mulia dan Maha Pengampun, maka ampunkan dosa-dosaku.”

~ Iktikaf pada malam 10 terakhir Ramadan yang mana fadilatnya lebih banyak daripada hari biasa. Maksud iktikaf di sini adalah mendampingi masjid untuk mentaati Allah.

OuTiNg 4 StdY gR0Up ^__^

Ari sbtu (13/8) aQ gn mmber yg laen "sabrina,imanina n hnisah" stdy kt uma kama ! oppss..actuly uma macik kama...1st time aQ msok uma tuh,amt mngerikn c0z,brg2 dlm uma tuh,smua b'balut gn kaen2..nsib bukan kaen putih ! huh..sab gn hnisah, on9,.diowg tgk utube ! da la tgk vdeo an2..las2,sab peluk kaki aQ..hehehehe.aQ pgng tgn iman...nk wt cmner,.tkjut sbb sab gn hnisah mnjrit,pnye r kuat..~sabo jer la~
aQ , kama , iman stdy ats meja..minah 2 owg tuh,ta serik2 lgy,stil tgk vdeo antu...kmy be'3 mmg b'zkir jer...mne ta nye,kmy smua bkn brani sgt! huhu. 5min lpaz tuh,mybe hnisah da taubat,dye p0wn memulakn pgajian dye pda hri e2 dgn mmbuat ltihn maths...kmy  b'4 lpe nk ajk sab stdy ats meja skli...shnga dye p0wn mrjuk gn kmy..puas kmy pjuk dye..ad la jgk dlm 10min kmy pjuk..tp,ta bjya lgsung ! huh..skit aty btoi..(sab law unx bce nie..jgn mare,just joke)..kmy ingt dye da kne *****...mne ta nye,ta bgrak lgsung dye tuh..aQ gn iman mmg blari ke lua uma! pape pown,pntu uma msty bkk dlu.hehhe(ambk lgkh slmat ktakn)..kama gn hnisah stil pjuk sab...10min kmudian,sab mnjrit sperti antu yg dye tgk dlm utube tuh..mnjerit kmy! nk bgegar uma macik kama....nsib dlm uma tuh hnyaad kmy b5..almklumla,macik dye ad byk uma..hihi..rupe2nye,sab sje nk wt cmtuh....hnya 1 prmainan yg amat lucu bgi nye...pape p0wn,mmg best time kte smua kt uma tuh...buat cm umah sndri plak..

jgn terpedaya dgn keindahan luaran..
nanti sendiri yg menanggung pedih.

sudah..
xmahu pedulik. sudah..

dingin.kosong.hilang.

semua.hilang..

bila diluah.. pedih. simpan. laaagi pedih. huwaa~ :P

*mengalir dalam jiwa. tidak kelihatan di pandangan mata.wink2 ;)

semua.hilang..

bila diluah.. pedih. simpan. laaagi pedih. huwaa~ :P

*mengalir dalam jiwa. tidak kelihatan di pandangan mata.wink2 ;)
jgn terpedaya dgn keindahan luaran..
nanti sendiri yg menanggung pedih.
V
sudah..
xmahu pedulik. sudah..

dingin.kosong.hilang.

semua.hilang..

bila diluah.. pedih. simpan. laaagi pedih. huwaa~ :P

*mengalir dalam jiwa. tidak kelihatan di pandangan mata.wink2 ;)